Reklamacje i zwroty

Gwarancja i serwis

1. Oferowane w Sklepie produkty maja gwarancję producenta, importera lub sprzedawcy która  obowiązuje na terenie Polski. Szczegółowe warunki realizacji gwarancji określa druk gwarancji wystawionej przez gwaranta. Jeżeli postanowienia zawarte w druku gwarancji nie stanowią inaczej należy :
- podpisać kartę gwarancyjną imieniem i nazwiskiem
- dołączyć dowód zakupu, krótką notatkę z opisem uszkodzenia (najlepiej swoimi słowami opisać uszkodzenie)
- wysyłać towar na swój koszt (nie odbieramy paczek wysłanych za pobraniem) na adres:

Fishing - Center MiG
ul: Gałczyńskiego 10
46-203 Kluczbork
My wysyłamy towar do gwaranta, a po otrzymaniu od niego reklamowanego sprzętu odsyłamy Wam na nasz koszt, jeśli reklamacja została uznana.
* Brak karty gwarancyjnej może uniemożliwić skuteczne zareklamowanie towaru.

2. Gwarancja, oraz prawo odstąpienia od umowy nie obowiązują, gdy reklamowany towar dotknięty jest uszkodzeniami mechanicznymi pochodzenia zewnętrznego. Dlatego zawsze przed odebraniem przesyłki z poczty lub od kuriera należy koniecznie sprawdzić, czy opakowanie nie uległo uszkodzeniu w transporcie. W szczególności należy zwrócić uwagę na stan taśm naklejonych na przesyłkę. W przypadku, gdy opakowanie przesyłki nosi znamiona uszkodzenia nie należy przyjmować przesyłki i w obecności kuriera sporządzić protokół szkody oraz skontaktować się jak najszybciej ze Sklepem  w celu wyjaśnienia sprawy.
Sprawdzenie przesyłki przy odbiorze jest niezbędnym warunkiem uwzględnienia ewentualnych roszczeń Klienta z tytułu uszkodzenia czy okradzenia przesyłki w transporcie. Po odbiorze paczki bez zastrzeżeń na kliencie spoczywa obowiązek udowodnienia, że towar został uszkodzony w transporcie (zgodnie z Art. 76 pkt. 4 Prawa przewozowego).

3. Gwarancją objęte są tylko produkty zakupione w naszym Sklepie.
Gwarancja ta w niczym nie wyłącza, nie ogranicza oraz nie zawiesza uprawnień kupującego wynikających z niezgodności towarów z umową.

 

Reklamacje

 

Przed odebraniem przesyłki zawsze sprawdź, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. Jeżeli opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami pod numerem telefonu: 774180016; 602335952.

Po opłaceniu kwoty pobrania i pokwitowaniu odbioru paczki istnieje możliwość otwarcia paczki w obecności kuriera - w przypadku stwierdzenia niezgodności, sporządzany jest protokół rozbieżności, który stanowi podstawę późniejszej reklamacji.

Jeżeli zakupiony towar okazuje się mieć wady fabryczne lub jest niezgodny z opisem, prosimy o postępowanie zgodnie z poniższą procedurą reklamacyjną:

  1. Prześlij do nas produkt, który chcesz zareklamować, dołączając do niego pisemne oświadczenie według szablonu,w którym opiszesz szczegółowe powody reklamacji produktu, formę rekompensaty, a także adres zwrotny oraz numer konta, na który zostanie dokonany zwrot pieniędzy (w zależności od podjętej przez sklep decyzji). Przesyłka jest realizowana na Twój koszt. W przypadku płatności kartą płatniczą zwrot środków zostanie wykonany na kartę.
  2. W ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki poinformujemy Cię mailowo lub telefonicznie o wyniku postępowania reklamacyjnego.
  3. Jeżeli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, w ciągu 7 dni roboczych od dnia podjęcia decyzji, zrekompensujemy poniesione przez Ciebie koszty poprzez: naprawę reklamowanego produktu, przesłanie nowego egzemplarza produktu lub zwrot pieniędzy.
  4. Jeżeli reklamacja zostanie uznana za nieuzasadnioną, przekażemy Ci szczegółowe uzasadnienie podjętej decyzji i w ciągu 14 dni roboczych odeślemy na nasz koszt reklamowany produkt.

 

W razie wątpliwości, zapraszamy do kontaktu pod adresem e-mail: info@fishing-center.pl lub telefonicznie: 774180016; 602335952. Udzielimy Ci wskazówek, jak szybko i bezproblemowo przeprowadzić reklamację.

 

Zwrot produktów

Zgodnie z obowiązującymi przepisami, w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty dostarczenia zamówionego towaru, masz prawo jego zwrotu bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy, wg ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość. Dotyczy to wyłącznie sprzedaży konsumenckiej, a więc stosuje się tylko do sprzedaży osobie fizycznej,  która dokonuje zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą.*

* również osoba fizyczna prowadząca jednoosobową działalność gospodarczą, która zakupi produkt niemający w przeważającym stopniu związku z tą właśnie działalnością.

W przypadku odstąpienia od Umowy sprzedawca nie ponosi kosztu odesłania rzeczy.

Przesyłkę należy nadać na adres:
Centrum Wędkarskie MiG ul.Gałczyńskiego 10, 46-203 Kluczbork.

Zwracany produkt nie może nosić śladów używania (wykraczających poza zwykły zarząd) - każdy element musi być kompletny, towar dostarczony w stanie niezmienionym w  opakowaniu uniemożliwiającym uszkodzenie w transporcie. W przypadku niespełnienia tego warunku, produkt nie zostanie przyjęty.

 

Jeżeli chcesz dokonać zwrotu produktu:

  1. Odeślij zakupiony produkt w nieuszkodzonym stanie i w opakowaniu uniemożliwiającym uszkodzenie w transporcie, wraz z całą jego zawartością. Przesyłka jest realizowana na Twój koszt.
  2. Dołącz do przesyłki pisemne oświadczenie (druk do wypełnienia: Oświadczenie o odstąpieniu od umowy), w którym zawrzesz chęć zwrotu produktu, a także numer konta, na które zostanie przekazany zwrot pieniędzy.
  3. W ciągu 3 dni roboczych od otrzymania Twojej przesyłki, sprawdzimy stan przekazanego produktu (czy nie nosi śladów użytkowania, czy nie został uszkodzony lub zniszczony, czy znajduje się w oryginalnym opakowaniu z całą jego zawartością).
  4. Jeżeli nie odnotujemy przeciwwskazań, na Twój adres email prześlemy informację o pozytywnym rozpatrzeniu zwrotu produktu. Na załączony numer konta w ciągu 7 dni zostanie dokonany zwrot pieniędzy. W przypadku płatności kartą płatniczą zwrot środków zostanie wykonany na kartę.

 

Jeżeli Twój zwrot produktu zostanie odrzucony (ze względu na uszkodzenie produktu lub oznaki użytkowania), przekażemy Ci na wskazany adres email informację o nieprzyjęciu zwrotu produktu. W ciągu 7 dni roboczych na wskazany adres zwrotny odeślemy produkt, pokrywając koszt przesyłki.

Kupujący będący konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu                  rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy  Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej w Opolu. Informacje o sposobie dostępu do ww.  trybu i procedur rozstrzygania sporów,  znajdują się pod następującym adresem:   https://www.uokik.gov.pl, w zakładce „Rozstrzyganie sporów konsumenckich”
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Click Shop | Hosting home.pl